May 22, 2024

پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال - دربی 102 - Esteghlal vs Persepolis Live Stream



Published Dec. 15, 2023, 12:02 a.m. by Arrik Motley


پخش زنده دربی 102 - فوتبال جذاب پرسپولیس و استقلال بازی معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران 🔥

Watch Esteghlal Vs Persepolis live match on sorkhabi - Persian sports channel

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال دربی شماره 102 خود را این هفته پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برابر هم برگزار خواهند کرد. این دیدار هشتاد و سومین دیداری است که بین 2 تیم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در ورزشگاه آزادی عملکرد پرسپولیس بسیار بهتر از سایر ورزشگاه ها بوده است و در 82 بازی قبلی که در این ورزشگاه برگزار شده است، پرسپولیس صاحب 24 برد و 18 باخت برابر تیم فوتبال استقلال بوده است. این در حالی است که از 101 بازی بین 2 تیم، سایر بازیها در ورزشگاه های دیگر برگزار شده است و یک بازی هم اصلا برگزار نشده است.

بر این اساس، در سایر ورزشگاه ها عملکرد استقلال بسیار بهتر بوده است و این تیم به ازای 8 برد خود برابر تیم فوتبال پرسپولیس، تنها در 3 بازی بازنده شده است. استقلال در امجدیه بهترین نتایج ممکن را برابر پرسپولیس داشته است. بازیهای پرسپولیس و استقلال تنها 2 بار در ورزشگاه هایی به جز آزادی و شهید شیرودی (امجدیه) برگزار شده است. یک بار در سال 1373 بازی 2 تیم در ورزشگاه بندرعباس و یک بار هم در سال 1381 بازی 2 تیم در ورزشگاه یادگار امام تبریز انجام شده است.

پرسپولیس و استقلال برای صد و دومین بار در تاریخ دربی های 55 ساله خود، روز پنجشنبه این هفته در دور رفت لیگ بیست و سوم حرفه ای کشورمان به مصاف هم خواهند رفت.

دربی 102 را به صورت زنده از سرخابی تماشا کنید 🔥

Watch Esteghlal Vs Persepolis Derby live on sorkhabi sports channel

#پرسپولیس

#استقلال

#پخش_زنده

#دربی

#پخش_زنده_دربی

#شهرآورد

#دربی102

#دربی102

#دربی_پایتخت

#دربی_تهران

#Esteghlal

#Persepolis

#Live

#پخش_زنده_دربی_پرسپولیس_استقلال

#پخش_زنده_فوتبال

سرخابی یعنی بی نظیر ترین کانال فوتبالی ایران 👀 ؛ هم کل کل، هم پخش زنده ⚽️👇🏻

https://bit.ly/sorkhabi-

You may also like to read about:



Resources:

Similar videos

2CUTURL

Created in 2013, 2CUTURL has been on the forefront of entertainment and breaking news. Our editorial staff delivers high quality articles, video, documentary and live along with multi-platform content.

© 2CUTURL. All Rights Reserved.